Alla inlägg under maj 2012

Av Caroline - 2 maj 2012 22:58

Jaha, nu va de ett tag sen jag skrev nå inlägg .. har haft fullt upp med annat .. fast igentligen inget som kräver så mkt energi .. utan mera fullt upp tankemässigt..


Har verkligen lyckats sätta mig in i en sitvation som är svår & ta sig ur & få tankarna ifrån.. kommer de ens att gå ?

kan man tycka & tänka så här samtidigt?! Det känns ju rätt drygt också att man inte kan ventelera & bolla med någon fullt ut.. snacka om att man har svårt för tillit till folk.. puuh.


Önska jag kunna vända mig ut å in & bara visa världen vad som försegår innut i mig då jag har svårt att uttrycka i ord för att sedan få ett jäkla bra svar på en lösning till mina problem & funderingar..vet inte riktigt var jag har alla just nu, å dessvärrre vart jag har mig själv?


Har vräkt ut mig vad jag tycker & tänker om allt å vad som jag vill ska ändras.. men frågan är ändå kvar.. SPELAR DE NÅGON ROLL??


//C


..i have never felt this way before..



Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards