Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Caroline - 30 maj 2012 21:36

Visst fan kan man ha en åsikt, men lägga sig i å va frispråkig på nätet å söka empati för man är så osäker i sig själv & sedan vilja lösa allt när man på så vis gör saken dubbelt så värre?

Och att skriva ut saker man inte ens är säker på har skett ännu är ju verkligen att söka feedback & (tycka synd om mig) syndrom!


Jag blir så matt... tur man har stake att kanske snart få saker på rullning, kanske behövs sånt besök för att få tvångs möten på ena stället å sen upp till de högre stället för att sedan göra nått som inte får brytas!

Känns som om de hära tagit bort en del av mig ..JAG SAKNAR DOM <3


hade dom varit här nu så hade jag kramat å pussat ihjäl dom å inte låtit dom lämna lyan nå mera för man vet aldrig hur länge man får vänta tills nästa möte.. synd saker inte va som förr :(


Vart ett litet argt/ledsamt inlägg idag då dagen börja med ett gäng sms från två st å från 07.59 på morgonen.. man va nyvaken å extra less å förbannad & kände frustration att inget händer & man måste ta tag i de själv för man börjar bli väldigt orolig och känna en extremt saknad.. och jag tror att saknaden är ömsesidig fast dom inte använder ord å säger det, men känner de i deras små oskyldiga små hjärtan!

De här kommer ju leda till att dom glömmer bort en snart känns de som.. dom som älskar mig & älskar att vara hos mig.. hopppas dom inte tar bort de från dom för evigt altså!

Har iallafall sagt att jag vill träffa dom å dom är alltid välkomna hit, men vet inte om budskapet kom fram till dom.. lär aldrig få veta de heller antar jag .. suck!


nu ska jag kolla klart på biggan å sen mysa ner mig i sängen med en äldre komedi, typ house broken? vet inte alls om den är bra, men får ge den ett försöka att få mig å le!


tjingeling!


//C

Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards