Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Ont lite överallt.

Av Caroline - 9 juli 2012 16:35

Heej!!.


Hur har ni haft de sedan sist? ...


jag har haft det sådär. Ont i kroppen och sådär små sjuk. Trots de här så var jag och D inte långt ifrån och göra en spontan resa till sthlm igår kväll/natt, pappa kör. Vi sover, de lät så bra åtminstonde hela vägen dit,men efter sunt förnuft så stannade vi hemma. Och de visade sig vara ett smart drag ;). 


eftersom jag svettades otroligt igår när jag la mig så riktade jag våran fläckt så den fläcktade mig natten lång.

Vaknade tidigt imorse med en torr öken käft, ville inge annat än somna om. Så jag smackade bra länge och försökte samla saliv för att fukta min torra hals för att sen somna gott, jomen visst. Jag fick gå upp.


Dagen har varit lite halv tråkig. regnet öser ner här men de verkar inte vilja åska, för de är väl något som skulle behövas.

Imorgon har jag möte med Uffe, min kontakt person. Ett möte jag själv bokat in, i ren panik...

Eftersom jag mår bättre och känner ingen hets till något, så känns de lugnt och vill trots allt inte hetsa mig framåt.

Men jag går dit endå, för jag behöver tydligen ventilera lite.

Jag är lite sådär, fram och tillbaka, beslut ångest precis som en boksavs diagnos...  


När vi endå är inne på dåliga vanor så har jag tendens att avsluta tröga samtal(åt andra)..ni vet "kom till saken nångång..".

Under samtal, möte.. what so ever så vickar jag förmodligen sönder min vänster fot eller tuggar tuggummi likt en fjortis, de enbart för att jag har en rastlöshet inom mig, och inte för att vara trotsig på något sätt.

det är lite pinsamt och sitta och ba´om igen nu då, gör nytta eller kom till saken..annars går jag? .

nej de är inte ett dugg kul ..


Vi lämnar det.



Jag hoppas snart kunnat avslöja kommande händelser,fast kan redan nu berätta att jag lämnar snart Mora.

Nu vet jag en som reser sig upp och klappar händerna, men du, slappna inte av allt för länge.. de blir min hälsning till dig. 

Jag har inte bara mina nära vänner vid min sida, utan även människor som kan hjälpa mig, intyga och har erfarenhet.

Jag har sugit åt mig råd och tips. Vi har kommit fram till att de fattas en bit av mig som gör mig hel och stark. För de är något jag måste känna mig säker på, så jag inte faller hejdlöst bara för att jag bitit ihop och balanserat på en skör lina som tillslut brister bara för att jag inte "tar hand om mig sj"....

För vi får ju inte glömma bort oss själva, fungerar inte vi och mår bra, fungerar inget annat heller.

Det är mkt som brister i dåligt mående, inte bara i vardagen.

Visst, vi alla mår dåligt ibland, även numera såkallad "dålig dag"...

Att orka sträva mot motgångar och krävande nutid så måste man vara starka. 

 

SÅ...


Glöm nu inte bort att ta hand om er själva, och givetvis alla nära och kära och medmänniskor.


tack för mig! //J.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 24 oktober 2013 21:44

Nämän far å flyg så poppis min blogg vart över en natt haha..    Just nu sitter jag & jocke i vardagsrummet, jag med min laptop, han i sin mobil & niklas i sovrummet vid datorn & pratar med fredrik i mobilen hahaha kul umgänge vi har va? :P    ...

Av Caroline - 20 oktober 2013 17:15

Jaaa, inget förvånar mig längre när det gäller skilda föräldrar, säger inte att alla är likadana, för våran familj är raka motsattsen då vi har ett "skilsmässo" barn här, till å med jag & mamman pratar med varann i mobilen imellan åt & kan bete oss s...

Av Caroline - 12 augusti 2013 19:32

Hur fan tänker du igentligen? ta ut din ilska på någon annan föfan, du ska ju inte ha rätten att ha dom själv längre, du blir bara värre & värre, och sen låter du dom ringa & säga massa skit som inte ens är sant, du är ju inte riktigt klok.. Förr tyc...

Av Caroline - 17 april 2013 19:51

Jadu lilla lilla l*der, hur tänker du?   När jag logga in här va jag så jävla arg & tänkte spotta ut allt jag vet om dig & vad du gjort, vilka du vart med under en viss tid.. men... börjar ångra mig nu, för jag har faktiskt mera moral i kroppen ä...

Av Caroline - 26 mars 2013 22:16

how do you fix unhappines ?

Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards