Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Caroline - 4 maj 2012 19:53

Jo, man tror de ibland, man vill bara vakna...ilf när man drömmer mardrömmar. 


Jag har haft under en längre tid otroligt jobbiga mardrömmar, jag vaknar med hjärtat uppe i halsgropen med en puls i 180 ....hjärtat verkligen klappar på ordentligt. Det kan inte vara hälsosamt att vakna sådär varje natt?

Jag pratar mkt i sömnen också.


Det finns så mkt jag vill skriva. Men de skapar otroliga reaktioner, och de blir väl mer allmän snack.

vad ska jag säga? jag vet vad min kväll kommer bestå av, käka melon och dricka loka.

jag köpte nämligen 2,5 kg melon idag!!! :) Melon är något utav de godaste och mättande som finns.


Jag har börjat må lite dåligt, och pga att jag mår dåligt så tappar jag hår, mitt mat intag består av flytande föda.

Fast de går väl ingen nöd på mig direkt, men ändå.

Jag börjar bli less på mitt dalande mående, och stå och stampa på samma ställe helatiden.Frustration och maktlöshet.

Jobbig kombo kan jag säga.


Dessutom har jag tusen saker jag borde göra, men jag blir bara apatisk. Orkar lixom inte ens laga mat ..

och har inte gjort de på ett par dagar. De här är inte likt mig som alltid ska/är stark, what so ever ....



Idag har de snöat hela dagen, mig gör de inget..de är otroligt svalt och skönt. dessutom har jag kunnat ha rullgardinerna uppe, något som annars inte är möjligt annars pga hettan!.

 

Nu är min pojkvän super gnällig om att jag är tråkig, gnäller sådär som en jättebaby man bara vill öppna dörren och kasta ut och sedan smälla igen dörren igen. Blöh.


Ha en bra helg! /J




Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards