Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Caroline - 13 maj 2012 17:18

Hej och hå, har ni haft en bra helg?


Min har inte varit nå vidare. Huvudvärk som varjedag, och febrig. Det är tröttsamt.

Så de blir inte mkt gjort från min sida, men än att ligga i soffan :(

Jag saknar att ta den där promenaden, bara njuta av dagen.... få lite luft, även om pollen börjar komma och jag nyser och min pojkvän kliar sina ögon tills dom blir helt röda.

Men ist får jag kämpa emot min yrsel och huvudvärk och ligga här, ja då blir jag lite bitter. 


Igår pratade jag med mormor, jag kände hur jag nästan som att jag ville gråta??. Det är nog frustrationen över att vilja vara där, helst igår. Hon ville att jag och D skulle komma dit till midsommar, något vi funderar på om det går att lösa?

Jag fattade det som att hon skulle bli själv då, och de ogillas av mig. Så jag hoppas de går att lösa så jag får åka till min Enkeli :)


Jag har föressten första rökfria dagen idag, jag fimpade dagen före jul men började röka igen eftersom jag tröttnade på mina extra kilon som bara kom, från igenstans då jag slutade röka..:/ ( från 50 kg till 56 kg

Jag har rökt någon vecka nu, på något sätt kändes det som en besvikelse mot mig själv och börja igen. Dels för mina lungor rosslade, och en läkare inte kommenterade det som bra.

Anledningen till att jag inte röker just idag är för min huvudvärk blir sämre, blodkärlen drar ju ihop sig, och de kan ju knappast vara något jag behöver just nu.


Vi får se om jag ska ge det ett till försök och sluta? Hellre mullig och rökfri än smal och smaka ask kopp? (vettifan).

Jösses. Inte ens mina grannar nedanför som hostar så dom nästan spyr och låter som riktiga KOL patienter skrämmer mig. Jag hör dom varjedag, hosta ikapp. Redan kl 7 på morgonen börjas det...





jaja, jag ska logga ur nu, vi hörs en annan dag. 


de här med särbo, de är något vi uppfattar olika. 



//J

Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards