Alla inlägg under december 2012

Av Caroline - 6 december 2012 00:19

Jag har inpensip två val här i denna position jag är i, antingen sänka mig till en nivå jag inte vill som igentligen inte känns ... rätt?

Eller göra en omvändning & vända upp å ner på skiten?

fast igentligen har jag tre val nuu när jag tänkter efter, jag är ju rätt påläst på de valet.. får fundera under natten, för de här är ju sjukt, hela total S J U K T! jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan göra såhär, de är fan psykisk misshandel, inte bara mot mig, utan flera!

& att man kan säga en sak till en annan å tycka lika, för att sedan göra samma sak själv, de är ju inte heller riktigt klokt, undra om alla bestik verkligen ligger rätt i lådan där?


men vad är de man säger? karma is a bich and it will bite you back at the end!

Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards