Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Okej...

Av Caroline - 10 september 2012 19:52

Jahapp då va de dax igen känner jag å skriva av mig lite..


Livet flyter på som vanlig, men lite mera tragedi (lr hur de stavas) har väl uppstått på vägen.

Har blivit nekad å träffa mina syskonsöner, så dom har jag inte sett på länge nu, vilket är de som är mest tragiskt.

Allt för att dom hyser agg mot mig för tillfället, som jag sagt förr så tycker jag de är vedervärdigt att använda barnen som vapen, är ju bara dom som får lida för det! Men är väl föräldEN som bestämmer så kan tyvärr inte göra nått åt det, fast har läst på lite om umgängesrätt & de finns även att söka som nära släkt/familj till barnen, kan ju va bra för andra & veta om någon mera är i samma sitts.

Som tur är så vet jag att dom älskar & saknar mig då jag träffat en av dom på stan för ett tag sen så fick byta några ord å kramar å pussar med pojken, så vi kommer ses en dag snart & när dom blir äldre så VET jag att dom kommer komma själva & då ska jag förklara hur allt varit (när dom är mogna för sanningen såklart!) <3


Ja utöver de så är de väl okey just nu, är väl & målar som vanligt men på onsdag ska jag på arbetsintervju (vart tänker jag inte skriva här, de får bli en suprice för vissa ;) )

I morgon är de lasaetts besök, å de ser jag inte så mkt fram imot, men får hålla tummarna att allt ser bra ut!


I helgen va vi i mörkret & dona med veden inför vintern & meningen va att vi skulle sätta in golv i stuga nr2 men de hanns inte med så blir väl en till vända upp innan vintern kommer hoppas jag.


Nä nu fick jag hjärnsläpp? så får uppdatera mera en annan gång tror jag, ska se om jag får tag på A också, tendensen finns ju att man får ringa i flera dagar utan svar så man vet ju inte om människan lever eller ej.. så önska mig lycka till där :)


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 24 oktober 2013 21:44

Nämän far å flyg så poppis min blogg vart över en natt haha..    Just nu sitter jag & jocke i vardagsrummet, jag med min laptop, han i sin mobil & niklas i sovrummet vid datorn & pratar med fredrik i mobilen hahaha kul umgänge vi har va? :P    ...

Av Caroline - 20 oktober 2013 17:15

Jaaa, inget förvånar mig längre när det gäller skilda föräldrar, säger inte att alla är likadana, för våran familj är raka motsattsen då vi har ett "skilsmässo" barn här, till å med jag & mamman pratar med varann i mobilen imellan åt & kan bete oss s...

Av Caroline - 12 augusti 2013 19:32

Hur fan tänker du igentligen? ta ut din ilska på någon annan föfan, du ska ju inte ha rätten att ha dom själv längre, du blir bara värre & värre, och sen låter du dom ringa & säga massa skit som inte ens är sant, du är ju inte riktigt klok.. Förr tyc...

Av Caroline - 17 april 2013 19:51

Jadu lilla lilla l*der, hur tänker du?   När jag logga in här va jag så jävla arg & tänkte spotta ut allt jag vet om dig & vad du gjort, vilka du vart med under en viss tid.. men... börjar ångra mig nu, för jag har faktiskt mera moral i kroppen ä...

Av Caroline - 26 mars 2013 22:16

how do you fix unhappines ?

Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards