Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Caroline - 24 maj 2012 08:52

Ja dra på trissor, i natt drömde jag att en viss person mördade mina föräldrar & försökte mörda mig i vår eget hem, men de va jag som fick in huggen i han i stället, fast han överlevde & höll mig fången i huset å spionera genom fönstren på nätterna, å fyfan va jag grät, grät fan när jag vakna altså.. kan de bero på de extrema tragiska samtalet i går kanske?.. dom tänkte berätta efter min födelsedag men tyvärr  vart de inte så, men de gör väl densamma igentligen när dom berätta.. det hjälps ju inte någon i alla fall ..Livet är så otroligt orättvist & just nu känner jag mig så låg så jag vet inte vad .. undra hur denna födelsedag ska sluta? får hoppas att de finns någon/något som kan pigga upp mig lite..


& inte har man nå pengar på mobilen heller så kan verken svara på tacka för sms lr ringa & prata med någon,, jiiiha (not)


Men har fått en del grattis på facebook de va ju lite kul å vakna till, men ännu roligare å få angelicas grattis i telefonen :)

Prata även lite med en full Annso i natt, haha sötnosen.. saknar henne massvis, men SNART ses vi gumman!


ne nu ska jag dra på nån musik å lägga mig raklång i sängen å bara fösöka glömma drömmen & bearbeta vad som komma skall!


(tänk om de kunna komma ett grattis samtal från ögonstenarna kanske?)



//C

Av Caroline - 24 maj 2012 08:08

Gomorgon.


Igår kväll fick jag ett tråkigt samtal. Livet är verkligen kort. Det känns så trist. Jag kan inte skriva så mkt.


Jaha, vad händer annars... de är inte så mkt nytt hittills. Jag ska på måndag till sjukan ju, och jag är så otrolig över min huvudvärk jag dras med varjedag i flera månader. Jag har även kollat mitt blodsocker under 2 dagar. Jag fick utrustning av min pappa som har diabetes.

Mitt blodsocker pendlade mest mellan 4.2 och 4.7 Så de är liite lågt möjligen. Och såklart går de att "åtgärda" om jag äter pasta och sånt jag utesluter.  Jag har redan ökat 6kg i vikt efter att jag slutat röka och de va ingen höjdare.

Jag har varit lite "ätstörd" ett par år, ibland mer och ibland mindre.  Men de finns alltid i bakhuvudet så därför tar jag inte mina extra kg med ro precis, trots att jag vägde för lite från början. 


Nåväl,


Idag fyller min syster år, 24 år ...jösses. Lillan har blivit stor. Jag minns första minnet av min syster, vi bodde i sthlm och hon krypte runt i tvrummet...tills hon tillslut stanna upp och sket på mattan. Kanske därför jag minns de? för jag tyckte de va otroligt kul då :) 


Jag minns såklart våra bråk i tidiga ålder, men jag minns också att vi alltid skulle sova med skavfötters med varandra och killa varandra under foten tills vi somna :) 


Åren går alldeles för fort nu.  Men trots att du börjar bli old women så hoppas jag du får en super bra dag sisar!!!

Jag älskar dig alltid, och kommer alltid att ta hand om dig och finnas för dig!.



Idag hoppas jag på en liten shopping runda nere på Mora. Jag brukar inte fynda så mkt, jag tror jag börjar bli gammall och gaggig och tänker på att de finns viktigare saker och köpa än kläder/Smink.




På tal om gammal och gaggig, jag hälsade på min kära mor igår, vi rensade ur garderober i hallen. 2 sop säckar med gamla skor, till och med platå skor fanns där, som man sprang runt i när man var 12 :) 

Och än är vi inte klara. Jag har alltid varit den som försökt hålla ordning och reda, och mår bra av att de är ordning hemma och fint. Min syster är inte riktigt likadan, de har väl hänt efter jobbet att jag gått dit för att äta en smörgås och istället börjat städa istället :)


ja så kan de vara. Jag ska försöka få ordning på min torra slitna hår, jag överväger snart att färga tillbaka till brunett!?

jag vet inte om tålamodet finns och vänta tills de gul/orange färgade växer ut, eller solbleks...?. 


Hur som, hoppas ni får en super bra dag!!. Ta hand om varandra och var rädda om släkten som är er nära, en dag finns dom inte där längre.


(Jag saknar min släkt varjedag, och tycker de suger att de inte finns någon kontakt alls kvar med dom längre.)


KRAM / Jen.






Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards