Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Appen äntligen på väg..

Av Caroline - 15 juni 2012 23:35

..Ja undra hur länge de har stått här på blogg sidan? .. TA Å KOM NÅGONGÅNG för fan, så man kanske blir lite bättre på å uppdatera!!


Jaha förra veckan va jag i sthlm, for dit med pappa för å träffa lite familj å vänner.

Meningen va att jag skulle spendera mesta delen med farfar, men vart att jag sov hos Annso alla nätter förutom en, men va hos farfar på dagarna i bland å käka middag & hängde, han älskar ju min hund då han haft en själv men gick bort för några år sedan, så vart väl att han gav mera tid till Trisse haha men de gör mig inget alls, så länge han är glad & mår bra än så länge så är jag nöjd!


Va rkligt kul att träffa min älskade Annso igen & börja prata normal i tele & så dära, vi hade väl en lite dispyt tidigare som vi redde upp nu så allt är bra :) (nog för att lite av vad man fick höra gjorde mig smått arg & besviken) men va ingen jag orkade lägga enegi på så jag lät de gå, för den här gången...


Annar är väl allt som vanligt här hemma.. dagarna rullar på & praktik plats står på schemat att hitta, som så småning om ska bli en OSA-tjänst för hoppningsvis :) planen finns på att va på besombjoti där tina är, men ams verkade rätt veliga om den saken, så får se vart de bär av.


Igår (eller om de va i förrgår?) jaja hur som haver så träffa jag Anna karlsson å de va inte i går, riktigt kul att hon kom förbi så vi tog en promenad me hundaran, hon har skaffat en sån där naken hund som heter MAX som har liiiite hår på huvudet bara hihi :) han å trisse lekte jätte bra ihop, så vi får ta en til date ganska snart gumman :)


Idag har jag haft besök av tina & milis (å tinas söta bebbe i magen ;) ) på lite fika å även vi tog en promenad med trisse å vilda :) senare kom dom & janne å hämta upp mig å L så for vi för å lippa gräset i jannes pappas stugan, men tront på sjutton att gamkarl hade vart där & tagit hem nycken så vart ingen klippning lr städning i stugan, vart en åktur runt gesunda berget i stället :)


MEN innaN vi for dit så va vi in på bolaget för janne skulle köpa öl, å vet ni vem jag ser i bilen mittimot oss? jo min älskade systerson SAMMY, tror ni jag vart glad eller? klev ur bilen å raka spåret till lillungen som sitter å vinkar å flinar som sjutton å vi gav varann världens kram & sa att vi saknat varann SÅÅÅÅ MYCKET! å så säger han att han jobbat hårt i ett år nu så nu har han sommarlov :) å han vill träffas mera å att de känns som ETT ÅR sedan han va hos mig sa han, (inte för att de va ett år sen) men de känns så, TRO MIG! Å så fråga han såklart efter liam som dom alltid gör när man ses, å som tur va så hade jag Liam med mig i bilen så även dom kramades, kors i taket va? DE är saknad på hög nivå :) Hoppas verkligen dom kan komma till mig snart, ska nog messa deras pappa om den saken.. kanske i morgon? ja vi får se.. hur som haver så visade sig att vi saknat varann lika mkt & än så länge är man inte bortglömd..   


Messade till syrran om att jag träffat sam sen när jag kom hem, å då visade sig att hon träffat SIMON på maxi, sjukt att de kunna bli så, så även hon va super glad över att de han å lika så han super lycklig över att äntligen se sin mamma, å han vela såklart komma till henne å sova där å saknar henne å allt som barn känner & gör & hon sa såklart att han fick komma när han vela bara någon körde dit han .. jaja får väl se hur de blir med den saken förmodar jag!   Jag hoppas då att dom kan släppa allt så dom får komma å hälsa på henne utan nå papper, tänk vad barnen skulle bli glada då, kan nästan tänka mig deras uttryck & lycka dom skulle känna.. tänk er själva.


Nä nu ska jag se klart min serie som jag håller på att beta av "private practice" helt okey serie faktiskt om man inte har nå bättre för dig :)


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 24 oktober 2013 21:44

Nämän far å flyg så poppis min blogg vart över en natt haha..    Just nu sitter jag & jocke i vardagsrummet, jag med min laptop, han i sin mobil & niklas i sovrummet vid datorn & pratar med fredrik i mobilen hahaha kul umgänge vi har va? :P    ...

Av Caroline - 20 oktober 2013 17:15

Jaaa, inget förvånar mig längre när det gäller skilda föräldrar, säger inte att alla är likadana, för våran familj är raka motsattsen då vi har ett "skilsmässo" barn här, till å med jag & mamman pratar med varann i mobilen imellan åt & kan bete oss s...

Av Caroline - 12 augusti 2013 19:32

Hur fan tänker du igentligen? ta ut din ilska på någon annan föfan, du ska ju inte ha rätten att ha dom själv längre, du blir bara värre & värre, och sen låter du dom ringa & säga massa skit som inte ens är sant, du är ju inte riktigt klok.. Förr tyc...

Av Caroline - 17 april 2013 19:51

Jadu lilla lilla l*der, hur tänker du?   När jag logga in här va jag så jävla arg & tänkte spotta ut allt jag vet om dig & vad du gjort, vilka du vart med under en viss tid.. men... börjar ångra mig nu, för jag har faktiskt mera moral i kroppen ä...

Av Caroline - 26 mars 2013 22:16

how do you fix unhappines ?

Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards