Alla inlägg under september 2012

Av Caroline - 12 september 2012 22:04

Jaha tänkte bara upplysa er om hur intervju gick idag som jag skrev om sist, å den gick suuuper bra å arbetskamraterna verka hur sköna som hellst & jag vart välkommen ombord på deras arbetsplats, så från & med onsdag nästa vecka är min arbestlösa/praktik tid äntligen över, för då har jag fått fast anställlning & ska jobba rumpan av mig & lägga kalasandet åt sida då de är jobb på helgerna också, så min helg kommer å vara måndag-tisdagar, men de gör då absolut ingenting för nu känner jag att jobb & pengar går i första hand, (mer än man tänkt förut).. är de ett täcken på att man börja växa upp lr? hahha :)


Nä men super glad är jag för de ialla fall, synd att vissa andra inte kan visa lika mkt glädje tillsammans med mig, men men de komme väl hppas jag.


Nu ska jag till statoil & köpa snask å sen banka mig framför sons of anarchy, som jag längtat :)


//C

Av Caroline - 10 september 2012 19:52

Jahapp då va de dax igen känner jag å skriva av mig lite..


Livet flyter på som vanlig, men lite mera tragedi (lr hur de stavas) har väl uppstått på vägen.

Har blivit nekad å träffa mina syskonsöner, så dom har jag inte sett på länge nu, vilket är de som är mest tragiskt.

Allt för att dom hyser agg mot mig för tillfället, som jag sagt förr så tycker jag de är vedervärdigt att använda barnen som vapen, är ju bara dom som får lida för det! Men är väl föräldEN som bestämmer så kan tyvärr inte göra nått åt det, fast har läst på lite om umgängesrätt & de finns även att söka som nära släkt/familj till barnen, kan ju va bra för andra & veta om någon mera är i samma sitts.

Som tur är så vet jag att dom älskar & saknar mig då jag träffat en av dom på stan för ett tag sen så fick byta några ord å kramar å pussar med pojken, så vi kommer ses en dag snart & när dom blir äldre så VET jag att dom kommer komma själva & då ska jag förklara hur allt varit (när dom är mogna för sanningen såklart!) <3


Ja utöver de så är de väl okey just nu, är väl & målar som vanligt men på onsdag ska jag på arbetsintervju (vart tänker jag inte skriva här, de får bli en suprice för vissa ;) )

I morgon är de lasaetts besök, å de ser jag inte så mkt fram imot, men får hålla tummarna att allt ser bra ut!


I helgen va vi i mörkret & dona med veden inför vintern & meningen va att vi skulle sätta in golv i stuga nr2 men de hanns inte med så blir väl en till vända upp innan vintern kommer hoppas jag.


Nä nu fick jag hjärnsläpp? så får uppdatera mera en annan gång tror jag, ska se om jag får tag på A också, tendensen finns ju att man får ringa i flera dagar utan svar så man vet ju inte om människan lever eller ej.. så önska mig lycka till där :)


//C

Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards