Direktlänk till inlägg 20 oktober 2013

de bara fortsätter..

Av Caroline - 20 oktober 2013 17:15

Jaaa, inget förvånar mig längre när det gäller skilda föräldrar, säger inte att alla är likadana, för våran familj är raka motsattsen då vi har ett "skilsmässo" barn här, till å med jag & mamman pratar med varann i mobilen imellan åt & kan bete oss som vuxna människor, mera än vad ni kan göra, du kanske ska ta dig en titt runt omkring dig fröken å kolla dig i spegeln en gång till för att påminna dig om att du är en skvallrande, manipulerande helt rakt igenom en elak människa.  


Står banne mig fast vid att du förändrar människor, då han var en genom snäll, alltid glad & ställde alltid barnen först, framför sig själv till & med,han såg väldigt proper & bra ut, nu ler han aldrig när man ser han, tycker han ser så liten & olycklig ut när jag ser han (enligt mig)  .. å nu kräver du säkert att du ska vara prio ett hela tiden, å att allt han säger ska du höra innan de förmedlas för de ska vara dina ord, ingen annans. Man har då sett skillnad på dom nu, än om man kollar några år tillbaka, hur uppåt å glada & lekfulla dom va, nu är dom kuvade, ihopdragna, rädda för att göra fel, vågar inte säga vad dom tycker å tänker & vill för dom är rädda att bli förhörda & få skäll.. ska dom behöva känna så för att ni "ogillar" mamman? de är exakt JAG bland annat uppfattar dom nu när jag fått se dom då dom befunnit sig hos sin mamma (där dom inte får vara nu igen) & jag antar att de är svartsjuka som ligger bakom, då de kommit upp insider fakta att så fort hennes namn kommer upp i huset, så blir de hus i helvete, de säger väl rätt mkt va? Och du, svartsjuka är en sjukdom när de går till överdrift, så åk & få dig kollad & ta ett möte med en psykolog medans du är igång så kanske du kan lära dig lite om mänsklighet & känslor! + att om du nu "ogillar" deras mamma, SLUTA VA INNE PÅ HENNES BLOGG OCH LÄS VARENDA EVIGA DAG man kan ju tro att du vill vara som henne, men bara för att du är gift nu, så betyder inte de att hon kommer försvinna, hon kommer vara en del av hans liv vare sig du vill eller inte i RESTEN AV ERAT LIV (då du alltid lägger dig i) så lika bra du vänjer dig!


Anledningen till detta inlägg är ett sms som jag fick vidabefodrat till mig för ett tag sen, som va så sjukt att jag inte kan begripa hur man kan göra så, å ännu mindre hur man kan säga så om något barns förälder till barnet  synd att man inte kan sänka sig till eran nivå å säga samma sak till dom om er, men vet att de tar skada på ett barn för resten av livet, kom ihåg att varenda ord ni säger, kommer ättra sig fast på deras näthinna & de kommer att användas imot er, berättade om detta för en nära till mig, & han har än idag inte förlåtit sina föräldrar för de skit prat dom sagt om varann till han.. tänk på de!!


Nu ska jag ägna mig åt min familj resten av kvällen för att sedan åka till skolan i morgon & sen träffa syster yster <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 24 oktober 2013 21:44

Nämän far å flyg så poppis min blogg vart över en natt haha..    Just nu sitter jag & jocke i vardagsrummet, jag med min laptop, han i sin mobil & niklas i sovrummet vid datorn & pratar med fredrik i mobilen hahaha kul umgänge vi har va? :P    ...

Av Caroline - 12 augusti 2013 19:32

Hur fan tänker du igentligen? ta ut din ilska på någon annan föfan, du ska ju inte ha rätten att ha dom själv längre, du blir bara värre & värre, och sen låter du dom ringa & säga massa skit som inte ens är sant, du är ju inte riktigt klok.. Förr tyc...

Av Caroline - 17 april 2013 19:51

Jadu lilla lilla l*der, hur tänker du?   När jag logga in här va jag så jävla arg & tänkte spotta ut allt jag vet om dig & vad du gjort, vilka du vart med under en viss tid.. men... börjar ångra mig nu, för jag har faktiskt mera moral i kroppen ä...

Av Caroline - 26 mars 2013 22:16

how do you fix unhappines ?

Av Caroline - 6 december 2012 00:19

Jag har inpensip två val här i denna position jag är i, antingen sänka mig till en nivå jag inte vill som igentligen inte känns ... rätt? Eller göra en omvändning & vända upp å ner på skiten? fast igentligen har jag tre val nuu när jag tänkter ef...

Presentation


Innan du kommenterar mitt liv, ta & gå några mil i mina skor först!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards